سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی eFootball PES 2020 اندروید

طرفداران این سری موافق خواهند بود زیرا اصالت همیشه در PES اهمیت داشته است و همین مسئله در مورد شکست های درون زمین شما نیز همانند پیروزی های شما صدق می کند. در راستای این فلسفه PES 2020 تصویر واقعی از خطای بازیکن را به نمایش می گذارد و فرصت های بیشتری را برای شما ایجاد می کند تا از اشتباهات بی دقتی مرتکب شده توسط حریفان استفاده کنید ضمن اینکه شما را به زندگی و نفس کشیدن هر لحظه از رقابت تشویق می کند تا بازی خود را مهیج تر پیش ببرید

چندین تکنیک جدید لمس اول نیز به شما اضافه شده است که به شما این امکان را می دهد که توپ را به شکلی متناسب با سبک بازی شخصی خود در دست بگیرید. علاوه بر این پیشرفت های قابل توجه در موتور فیزیک سطح متقابل رئالیسم را هنگام تعامل با توپ تضمین می کند و به یک تجربه گیم پلی عمیق تر کمک می کند تعداد زیادی از انیمیشن جدید نیز به تصویری دقیق تر مانند نمایش نوارهای کشویی با دقت بیشتر اضافه شده است.

ویژگی جدید انیسپرای باعث می شود تا هواداران بتوانند شخصیت های بازیکن را در زمین با واقع گرایی بی سابقه بازی کنند در PES 2020 سبک بازی فردی هر بازیکن بر نحوه تعامل او با توپ تأثیر نمی گذارد بلکه این امر همچنین تأثیر بسزایی در رفتار بازیکنان اطراف خود خواهد داشت. همچنین تعدادی مهارت و مهارت جدید در eFootball PES 2020 وجود دارد که یک لایه عمق دیگر را به رخ می کشد زیرا باید توجه داشته باشید که هر مهارت و توانایی را به تیم می آورد بازیکنانی را انتخاب کنید که از توانایی Aggression برای مسابقات استفاده کنند. 

eFootball PES 2020